Zorg jij ervoor dat After Sales activiteiten soepel en klantgericht verlopen? Als Service Manager ben je dé schakel tussen strategie en operatie. Jouw focus ligt op het creëren van teamgeest, optimaliseren van samenwerking tussen afdelingen, beheren van klantrelaties, zorgen voor een volle werkplaats, proactieve marktbewerking, troubleshooting, knopen doorhakken en efficiënte processen en heldere communicatie. Kortom, je rol is hands-on en je bent actief aanwezig op de werkvloer.
Je werkt in een open, professionele organisatie met een hecht team en fijne collega’s. We bieden uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en goede opleidingsmogelijkheden bij onze Trainingsacademy. Daarnaast werk je in een innovatieve omgeving waar dagelijks topprestaties worden geleverd.
Wij zoeken een motiverende, doelgerichte en praktische manager die gemakkelijk schakelt tussen strategie en operatie. Je bent analytisch, procesmatig sterk en kunt hoofd- van bijzaken scheiden. Cijfermatig ben je goed onderlegd, communicatief sterk en klantgericht, zelfs op drukke momenten. Je begrijpt dat onze klantrelaties centraal staan en je zorgt ervoor dat zij volledig ontzorgd worden.
Daarnaast:
– Ben je administratief sterk
– Heb je minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau
– Heb je relevante werkervaring als service manager/adviseur of in een vergelijkbare commerciële functie (pré)
– Werk je gestructureerd en zelfstandig
– Ben je handig met computers en leer je nieuwe software snel aan
– Woon je in Eindhoven of directe omgeving
Je werkt in een open, professionele organisatie met een hecht team en fijne collega’s. We bieden uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en goede opleidingsmogelijkheden bij onze Trainingsacademy. Daarnaast werk je in een innovatieve omgeving waar dagelijks topprestaties worden geleverd.
Grijp deze kans en word een onmisbare schakel in ons team. Solliciteer nu en help mee om onze mobiliteitsoplossingen nog beter te maken!